Det är tamigfaaaaaaaan inte sant!!!!

Jag är klar! Jag TROR att jag är klar!!!! Jag har suttit de fyra senaste timmarna och bara fixat, knattrat som ett jävla aberas och svettats som en GRIS men jag tror jag är klar!!!!!!!!!!!! HÄLVÄTTÄ!

Jag tror nog det. Ett till: "du är på god väg" från min handledare och jag spränger nåt i luften. Vad vet jag inte. Kan bli en säck med torv. Men fan, är det inte gott nog nu kan det aldrig bli det! JAG anser mig vara klar!

Återstoden:

- Göra analys på två romantexter och två dikter. Förfan det river jag av imorgon!!!

- Läsa 3 ton litteratur om litterär stilistik. Ge mig ett par tre dagar så är jag klar med det!

- Läsa 4 ton litteratur om Språkförändring. Ge mig två veckor så kirrar jag det.

JAG KOMMER ATT BLI KLAAR! Det lär bli den 24 juni men klar blir jag!!!!!!!!!!!!!!

Detta måste firas. Hur? Jag vet inte. Men firas ska det. AOUU!

Jag sitter för övrigt och har en mailkonversation med professorn jag för övrigt no 2 aldrig träffat. Halv ett på natten. Vad gör hon uppe? Vad gör jag uppe? Jag var trött redan vid sextiden ikväll, men gissa hur det är nu?





men jag kommer att bli klar.....

Afföffan hägåre undan!!!



Kommentarer
Lovisa

Hahaha YOU CRACK ME UP!!! Hahaha d e för jävla härligt ju! Tjoflöjt!

2009-05-26 @ 10:36:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0