Vöff

För övrigt har Dandy den plattpälsade hämtaren börjat skolan idag. Han fick en tröja av en sponsor. Men han gillar mest kokosnötter som han hittar i slottsparken. 
Jag tror inte att han förstår vad som händer för tillfället, men han är snabb på att lära. Hehe skrev läsa först. Det vore ju rätt okej.

Nej men nu har jag lite att läsa till imorgon. Om Hjalmar Söderbergs "Pälsen". Alla i min klass har läst allt av Söderberg. Jag skippar skitsnacket och går direkt på analyserna. Eller så orkar jag bara inte plöja. För om jag skulle plöja böcker, då skulle jag börja med Strindbergs alla verk, helst Hemsöborna jättenoga. Sen typ Eyvind Johnsons böcker (tydligen jätteklassiker) och Söderberg. Jag tyckte jag var jävla fräsig när jag tänkte välja Maupassants noveller för en analys. Men liiite för fräsigt med de franska versionerna på svenskan.


Ja nä men läsa då. Och titta på Beck. För 32954386776 gången. Eller som filmen visas, inte hur många gånger jag... äh.


Gohood niite 


Ahh såhär liten vad määäny en gång i tiden.




Den växer!! (med typ rabiesfradga runt munnen?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0