Vilodagen

Idag har det sannerligen varit en vilodag. Jag vaknade innan nio och åkte med mamma till hundklubben för lite träning av hundvalp.
Sen har jag bara vilat. Tittade på "The strangers". Ganska seg. Lite läskig första halvtimmen, och i slutet, men de mellanliggande 50 minuterna var ganska onödiga. Jag tycker att man hade kunnat göra någonting bättre av det. Lite för förutsägbart ("å nej, mobilen är borta, å nej, bilen sönder"). Jag tror visserligen inte att jag skulle kunna slänga ihop något bättre, eller rättare sagt: jag vet att jag inte kan det. Vi skulle göra en liten film i gymnasiet som blev fruktansvärt beige. Hehe, jag tror vi la på Greigs "Bergakungen" när det var läskigt. Subtilt drag.

Igår hade vi middag här hemma för stallägarinnan och gamla väninnan. Och så jag, mamman och Syster också. Det var väldigt trevligt, även om inte maten gick ner, oxfilén praktiskt taget råmade. Jag vill cancersteka mitt kött. Torrt som en gammal jordkocka ska det vara. Då går det bra, annars äter man ju bara... muskler. Nog om detta.


Nog om mycket. Händer otroligt lite. Ska försöka aktivera mig lite imorgon. Måste lufta mig lite, hästen får vila.

Nattii!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0