Tungan rätt i mun

...nen. Jag hatar uttryck som det ovanstående där ett ord som ska stå i bestämd form inte gör det. Och samma sak med typ: läsa bok. Vadå bok bara bok? Vilken som helst? Jaja det är inte viktigt (men jo det är det!!!).

I alla fall. Mina små söta program. Lägger ut L:B2 (lätt beeee två) 2003. Blir skoj. Det är synd bara att jag har minne absoult guldfisk. Helt ärligt. Jag får på träningar vrålandes fråga min tränare om vilket hinder det var sen. Fast att jag har sett de andra gå samma bana. Och nu är det inte ens hoppning, utan dressyr, vilket komplicerar allt ytterligare.


Okej, det syns kanske inte så bra. Jag kan den där delen med upp på medellinjen, halt hälsning. Så in och ut ur programmet kommer jag ju alltid. Jag får äta minnespiller. Göra hjärngympa så jag minns. Det blir braaaa. Måste bara öva mycket på övergångar och sånt. Vägar. Hoppas hästis är på humör idag. Hoppas att jag är på humör idag.
Ah jag är på humör för att tävla i alla fall. Jag har mina fina vita Ankyridbyxor. Quel hit alltsåååå!

Idag ska jag på mötet istället. Det bidde inställt igår (min lärare ringde och jag svarade som en gammal trött gubbe i nån skogsdunge: "jahallååå?" och han bara: Ja hejsan är det Sofia? Skammen), så idag tar vi nya tag. Reoligt. Ooooch idag har jag på mig linne från... haha skoja bara. Kul va? Att jag skulle bry mig (men det gör jag. Som fan). Så idag i alla fall ska jag lämna in min Dator av Bästa Kvalitet. Funderar på att lägga in ett argt brev i den. Eller en idolbild på mig. Så de sköter grejerna fort, menar jag. Har nog bäst lycka med brevet. Både och kanske.


Häv a najs dej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0