Tomt! Borta!

Jag vill bara säga ett par saker:


Om jag nu bara mirakulöst försvann från jordens yta gör det ingenting. Absolut ingenting.

Min uppsats har någon slängt en förbannelse över. Men det ska ju tydligen inte vara lätt. Inte lätt alls. Det ska TYDLIGEN vara JÄVLIGT svårt att få till någonting.

Tydligen ska 13 perfekt upplagda sidor förstöras. TYDLIGEN ska det där markera citatförteckning vara så jävla hemligt men enkelt att ta bort.

Det verkar helt enkelt som att jag får sätta mig IGEN och skriva om inledningen, syfte, hypotes och frågeställning, tidigare forskning, metod, material, presentation av verk och författare, presentation av kriminalroman som genre och resultat.

Alla rubriker och underrubriker är borta. Bara för att jag inte föddes med en normalt fungerande hjärna. Jag ORKAR inte med det här!!!


(okej jag hade inte riktigt skrivit klart alla i alla dessa rubriker - det vore tragiskt med en sån futtig uppsats. Men med min fantastiska TUR blir den väl inte längre)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0