Plugg och lektion

Vaknade för en timme sen (men klockan går ju absurt snabbt!) och har ätit frukost och nu dricker jag kaffe och sitter här. Dagarna liknar varann lite väl mycket nu va. Men huvudsyftet med mitt liv är att skriva uppsatsen (jag tänker i uppsatstermer). Det sekundära syftet är att rida. Lära mig de där jävla programmen. Jag har så dåligt minne. Jag som är plugg-ess har ingen aning om hur jag ska lära in de här. Det är ju bara krumelurer och figurer på ett papper. Fråga Mensa vad jag kan om krumelurer liksom.

I alla fall. Nu snart, jag ska bara avsluta kaffekannan, ska jag dra mig upp till min kammare och plugga. Få till något slags slutsats i min första analys så jag har någontig att skicka in till min coach (jag vill kalla honom det, låter lite bättre än trötta gamla "handledare"). Gott så.

Det kan mycket väl bli sushi till lunch. Kanske inte. Slumpen avgör liksom ganska mycket.

På eftermiddagen här idag ska jag rida lektion för kära Hanna B. Mamma skulle egentligen gjort det, men så insåg hon att hon skulle då behövt bli en Duracellkanin för att orka med yogan, ridningen och nattjobbet. Så jag tar gärna lektionen. Det behövs ju inför tävlingen. Fint fint.


Orkar inte kommentera orkanen (NORDANVIND) som råder utanför. Tack och hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0