Ört auör

Juste så nej, vi släckte inte ner under earth hour. Alltså, det betyder inte att vi vill att jorden ska svämma över och att isbjörnarna gott kan ta sig en simtur. Vi hade middag. Lite märklig stämning om vi plötsligt skulle bara släcka ner hela huset, och kräva att de tar med sig ett ljus när de ska gå på toaletten. Så. Det elektriska ljuset flödade hemma hos oss under hela den timmen alla andra släckte. Hehe. Oj så rebelliskt. Jag känner för att klottra på en buss typ. Äsch. Det är ju en fin tanke med opinionsbildning men nu tror väl alla schvenssons att de gjort sitt för miljön och kan gott låta Teletubbies stå på dygnet runt igen.

Idag ska jag skicka in mitt råmanus (quelle skämt) och sen åka till stadsbiblioteket för att lämna tillbaka en bok och förhoppningsvis hitta lite böcker till uppsatsen. Vi får väl se. Om någon hjälper mig, för själv hittar jag inte, det är jag helt värdelös på! Massa böcker.
Började igår förresten att läsa om Vete, vapen och virus. Nu ska vi se om jag får svaret på varför mänskligheten typ utvecklades så som den gjorde. Det har väldigt lite med min uppsats att göra, men är ändå interessant!


Nåväl! Sista kollen på råmanusutkastet och sen iväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0