Mäh hallå?

Hehe juste, en "rolig" grej hände för ett tag sen (inte lika rolig som den gången jag halkade på löv på Birger Jarlsgatan och flög över ett övergångsställe. Eller när jag halkade på löv PÅ ett övergångsställe utanför min praoplats i nian, det med de stora panoramafönsterna, och alla såg, och när jag reste mig upp så trillade jag framlänges igen)(De incidenterna var i och för sig inte så roliga då).

Jag var i ridhuset och red en dag, när ett gäng på islandshästar kom in. Hejsvejs och så red jag vidare. Men så började de fotografera hejvilt. Jag tänkte inte så mycket på det. Tills de publicerade en bild på mig på sin hemsida. Är det okej? Ska det få gå till på det här sättet? Jag tror inte det, inte just nu! Jag måste skaffa mig en advokado. Fanny, på med utrustningen och ryck in!



Ba så not okej liksom! Sen att man måste använda mikroskåp för att se att det faktiskt är jag är en annan sak. MEN ÄNDÅÅ!


Kommentarer
Fänny the Fun

HA! Kul att vår seminarieuppgift handlar om just det här typ...hehe. Och eftersom föreläsningen är imorgon, så kan jag svara det. Jag tror det är ok, de skriver ju inte ut ditt namn. Eller vad vet jag....bara en simpel.....student?!?!?!?!

2009-03-10 @ 15:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0