Korkskalle

En liten lätt summering: 2,5 dl a-fil med en liten banana i klockan 9. Nästa måltid? Efter två koppar kaffe? Halv fyra. Går det? Kan man rida på det kanske? Orkar man med? Blir humöret helt degraderat till en femårings?
Hur smart är jag?

Inga svar krävs, jag vet. Bara så tråkigt att jag inte tänker på det! Jag glömmer liksom bort att äta tills jag är så hungrig att jag smäller i mig i princip vad som helst. Nu åt jag en kebabsallad visserligen, så inte så farligt. Och när man inte har ätit på hundra timmar (gick dessutom och la mig hungrig igår natt, smartass) så krymper magsäcken, så det räcker med typ ett halvt äpple för att bli mätt. Gah osmart.


Okej, i alla fall. Opponeringarna igår var helt outrageous. Incroyable. Otroliga. Den första sågades ner till under respondentens stackars fotknölar, och vid nästa uppsats blev opponenten avbruten av examinatorn för hon var på en helt annan nivå (inte den rätta) och diskuterade fel saker. Vi i publiken satt bara och fnissade. En kul sak var att läraren påpekade de saker jag själv sett. Så helt värdo är jag inte. Bähä.

Nä, men nu blir det middag och sen nya tag med min uppsats. Imorgon ska jag ringa till The jävla Phone house. Nu fårevanog! Annars kanske Konsumentverket är intresserade? Aftonbladet också, kanske? Man ska väl för sjutton gubbar kunna lämna in sin dator på reparation!! Note to self: handla aldrig mera på the phone house.


Farewell!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0