Jag råder inte längre över mitt liv!

Hopp!

I morse slog jag upp mina.....grön/blå/grå (GRÅ!!!!!) ögon klockan 06.45. 43 egentligen, men nu ska jag vara enhetlig. Jag har alltså börjat vakna tidigt igen, fantastiskt, tackar.

Jag och mamman åkte till stallet och Hästarackarn gick helt himmelskt, fick mycket beröm av min tränare som red sin fantastiska häst samtidigt. Jag har också en fantastisk häst.

För en stund sen skulle jag sova middag. Min telefon har varit tyst hela morgonen, men när jag bestämmer mig för att sova en stund, då ringer det. Alltså ofelbart, jämt! Under den halvtimmen ringde det först tre gånger på mobilen, surr surr, sen en gång på hemtelefonen (som jag aldrig svarar i, man ser ju inte vem det är?), sen ytterligare en gång på mobilen. Sen en gång till. Ameeeennnnn!

Nåväl, nu har jag druckit en kopp kaffe, lite vatten och ska sätta igång med uppsatsen en stund innan vi åker till stallet igen för att ta in de små djuren, och även tränarens djur. Och vad händer då? House börjar på tv. Meeen! Jag älskar ju det. Nu kan jag ju inte skriva? För att stänga av tv:n är ju otänkbart, liksom duuuh. Åh, det är tufft att inte ha kontroll över sitt liv. Hehe.





Världens vackraste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0