Fredda

Fredag? Det skulle lika gärna kunna vara tisdag. Eller söndag. Liksom mina tider och dagar är så oregelbundna att dagarna inte har namn, istället har de händelser. Ganska obundet och behagligt. Dock saknar jag ibland den fredagskänslan som infinner sig efter en hel skolvecka, då man fått kombinera skola och stall. Så när det är fredag vet man att man bara har stallet att åka till. Sova länge.

Igår vaknade jag för övrigt halv tolv, och det efter att ha blivit väckt av ett sms. Ganska coolt. Definitivt sömnrekordet på länge! Idag var det den gamla vanliga tiden, men jag har börjat dryga ut tiden i sängen med att titta på nyhetsmorgon en timme innen jag går upp. Hej, jag lever i total avsaknad av struktur! Hehe.

Idag blev det ju ett hiiiimla fint väder. Solen tittade fram lite och då tänkte jag på hur lite sol det har varit den senaste tiden, och hur mycket jag saknat den! Jag har ju två par nya solglasögon som jag vill använda (och genast är samlingen uppe i över typ 12 par solglasögon. Jobbigt)! Jag ska typ ha dem i alla fall. Typ (typtyptyp) köra Hollywoodstilen och ha keps och solglasögon, det älskar jag. Den låtsade anonymiteten tilltalar mig.

Och uppsatsen? JAG SKAAAAAAA! Sluta tjata! Jag gör det. Ikväll. Jag sköt faktiskt upp mitt handledarmöte till på måndag för jag inte hade någonting att presentera för min handledare. Den är ju skön. Gah. Ångesten Örjan flåsar mig i nacken men jag låtsas inte höra. Men jag känner, oh vad jag känner The Ångest.

Imorgon ska jag rida hopplektion för Hanna och sen ska vi till Uppsala. Ponko är hemma en sväng från Afghanistan och vi ska klappa på honom lite! Nej men umgås och äta middag, kanske utgång i Uppsala? Den är aldrig fel, älskar Uppsala! Wei.

Sådär ja. Nu ska jag åka och shoppa lite med mami! Myyyys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0