Aujourd'hui

Jaha nähä. Jag vaknade upp med blyhjälmen idag, och det är inte pga alkohol. Ibland så gör man ju bara det, eller? Men jag är ändå fokuserad på vad jag ska hitta på med uppsatsen idag. Jag har liksom bra med tankar och upplägg, bra idéer på hur jag ska genomföra analysen. Men, tänka kräver inte samma typ av fysisk ansträngning som att faktiskt sätta sig ner och skriva. Men det ska jag göra nu.

Tänkte flytta mig till vardagsrummet för att se om det går bättre där. Det går liksom olika bra och dåligt på olika ställen. Bäst är universitetsbiblioteket, sämst sängen. Allt där emellan fungerar bra. Synd bara att jag måste åka tidsmaskin för att komma till universitetet.

Jag är så trött på att vara hemma! Jag vill göra mig i ordning och gå iväg någonstans, där jag har nära till allt, köpa nån bok om jag skulle behöva, låna nån på la bibliothèque, äta lunch, träffa nån.


Senare idag blir det löshoppning för lilla pållan. Kul jul. Wello. Det var väl allt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0