Och jag har bara inte tålamodet

TÅLAMOD ÄR EN DYGD!

Kan man ju tycka. Det är då synd att jag får ADHD när jag ska sätta mig ner och skriva ner i vilket litterärhistoriskt sammanhang Esaias Tegnérs Flyttfåglarna författades. - Intressant, hur kan jag ta reda på detta, då? säger den förnuftiga delen av min hjärna. - Men who gives a rats jävla ass om det? Härrägued! säger min ADHDdel.

Eftersom att dessa delar har svårt att komma överens så lämnar jag dem här vid datorn att kivas. Själv gick jag ut med hunden, åt frukost och somnade på mammas säng. Så blir det när man går upp halv sju. Det känns som om jag varit vaken i fyrahundra år. Vädret är bara fruktansvärt. Hunden får helt enkelt gå på toaletten här inomhus istället.

Mitt lilla brevpaket kom från HM idag. Finfina linnen. Trävligt.

Jag får väl ta reda på det om Tegnér nu då. Mjöuuu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0