Listä

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Sofie som sprang in och hämtade nåt.
3. Hur lång är du? 169 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Filmen om Sylvia Plath.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Tack tack" till stallägarinnan.
7. Vad är dagens planer? Göra klart skoljobbet, äta lite och sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer oftast om det är någonting jag vill ha svar på fort. Annars smsar jag tusen sms om dagen typ till familj och vänner. Mest ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Idag innan hon åkte till stallet, vid 17-tiden.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå/gröna...
12. När vaknade du idag? först klockan 3 och sen klockan 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittar min katt varje dag.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen, stallet och badet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolans och alla offentliga toaletter. Tågstationer.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag jobb och häst och mycket tid!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var mörkrädd och rädd för flugor.
18. Vem fick dig att skratta senast? Sofie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag tror det. Eller det handlar väl om intresse...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror ju på hur varmt det är. Älskar att sova med mycket kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre sovkuddar i olika hårdhetsgrad och två prydnadskuddar.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det har väl hänt...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Det beror på humör och tillfälle!
27. Vilken är din favoritglass? Jag har inte direkt någon. Jag avskyr lakrits- och citronglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en häst och ett hästsläp.
29. Tycker du om kinamat? Jadå.
30. Tycker du om kaffe? Jag lever nästan på det.
31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten eller Fun light. Kaffe eller te.
32. Sover du på någon särskild sida? Ytterst om sängen står vid en vägg och höger sida om det är fristående.
33. Kan du spela poker? Nä.
34. Tycker du om att mysa? Det beror ju på vem det är man myser med.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, av allt möjligt, kaffe, läppglans, armband och kläder.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej...
37. Vill du ha barn? Njae.. Alltså. Om hundra år.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, tre till.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepps.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, havet skrämmer the shit out of me.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Ja men en diamantring är väl dyrt? Många med högt affektionsvärde!
43. Har du någon gång testat narkotika? Alltså, specifikation? Alkohol är ju en drog och den har jag testat?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fun lightsaft!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner bara roliga människor.
46. Välj ett ärr på din kropp? Är det en fråga? Okej, det ena på magen.
47. Vad har du för ringsignal? Nån plickaploppa...
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma Daisy har sparat.
49. Flirtar du mycket? Hehe beror ju på, jag står inte och flirtar med hästen i stallet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Hanna!
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, kan jag väl. Vart har du den?
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag gick för fort över ett övergångsställe en gång...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Litterär teori och stilistik av Peter Hallberg. WO!
54. Läser du dagstidningen? Ja, men jag föredrar att lösa korsordet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Njä, månadstidning: ELLE.
56. Dansar du i bilen? Litegrann, ibland kanske. Sittdansa är inte riktigt min grej, dock.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ kanske...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En grej på min ena dikt för analys.
59. När var du i kyrkan senast? För ett par veckor sen gick jag in i kyrkan på Odenplan för att se hur den såg ut. Fin.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0