Kul jul

Ja, så roligt var ju inte det där med smsen. Men jag skrattar fortfarande.

Och det gör jag även åt det jag gjorde idag: vi var på jobbet och Syster stod och pratade med en kund när jag kom ut från lagret. Hon började gå iväg för att visa kunden var någon vara stod, och då smög jag fort som attan upp bakifrån och tog ett stryptag (alltså jag är sjuk i huvudet) på henne. Hon skrek till och jag skrattade lite.

Sen insåg jag det sjuka jag hade gjort, för hon trodde att det var kunden som gjort detta.

Jag skrattade i typ en halvtimme åt det dumma skämtet. Jag skulle ha blivit asförbannad om någon gjort så mot mig! Jag är så jävla dum.

Annars en dag. Igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0