Jag älskar't

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hehe like that last part, I didn't receicve instantly.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej du.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
    Ja, men nu tror jag att jag hittat ngt.
     
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej, vi gör panki.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Pluggar du fortfarande?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Hahahaha!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Halloj, med mig är de bara bra.

8. Din romantiska replik?
Kom in så beställer vi ipod och kamera!

9. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vad ska du tävla i hoppning?


Kommentarer
Fännu

2009-06-17 @ 21:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0