Att roa sig en varm sommarkväll...

svara med numren i din telefonlista på mobilen

har du pussat nummer 4?

Andy - ja haha!

vad har du för relation med nummer 21?
Buffen - Min tränares bror. Trevlig prick.

när ska du träffa nummer  34?

Elie - från Frankrike, träffar honom förmodligen i augusti när han besöker Sverige!


är nummer 18 söt?
Erik - jovars.

vad var ditt första intryck av nummer 36?
Elisabeth - öppen, trevlig och väldigt rolig.

hur/var träffade du nummer 9?
Annika - på jobbet, hon är ju min chef.

gillar du nummer 40?

Eva - ja, mycket! Hon är väldigt trevlig och rar.

har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Amanda - javisst, jobbar med henne!

när ska du träffa nummer 14 nästa gång?
Bella - antagligen imorgon! Sol och bad I hope.

är du nära vän med nummer 41?

Fanny Wennerström - nja, nej det är jag inte. Men hon är väldigt gullig!

har du gått på bio med nummer 28?

Eda - Näpp!

 

skulle du kunna dejta nummer 39?
Erik på jobbet - nej det tror jag inte.


vad pratar du och nummer 51 oftast om?
Hanna - oftast? Ummmm..... säkert relationer eller nåt! Och party!

känner du nummer 5?

Annika - ja, hon är min barndomsvän!


skulle du kunna ge nummer 33 en kram?
Ekonominytt - kan bli lite abstrakt och svårt...

vad har du och nummer 66 för relation?
Isabel (igen) - bra kompisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0