Typiskt mig.

Det finns såklart väldigt mycket som är "jag", det gör det ju hos alla. Alltså inte typiskt Sofia i alla men, ja...

Nu är jag (förhoppningsvis) helt färdigpackat, men vissa undantag. Dessa undantag - som mobilladdare, saker som ska hämtas ur skåp och tandborste som ju ska användas en gång till innan den packas ner - måste jag skriva en påminnelse till mig själv om på en lapp som jag lägger precis bredvid huvudet på nattygsbordet. Så att jag verkligen inte glömmer det. Smycken måste jag också lägga fram, så att jag inte glömmer att ta på mig dem. Funderade på att lägga fram underkläder, innan jag fick säga åt mig själv att skärpa mig, jag har aldrig glömt underkläder en enda gång i mitt liv. Någon gång ska väl vara den första också, antar jag.

Jag fick också precis syn på mitt pass. Kan ju vara handy, antar jag. Liksom. Så jag la ner det i väskan också. Suck. Jag tycker att det är kul att packa, det innebär ju att man ska någonstans! Men jag gillar inte känslan av att tro mig ha glömt någonting.

Men nu får jag väl vara lite krejsy och gå och lägga mig, jag ska upp om tre och en halv timme. IH.

St tropeeez!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0