Trip down memory lane.

Jag kom precis ihåg att jag var hemma förra nyårsafton. Gosh how sad. Jag var förkyld och fick migrän mitt över den gratinerade hummern. Efter middagen ville jag mysa lite och kanske titta på tv, trots huvudvärken. Men så kunde jag inte titta på tv:n. Ljuset stack så hårt i ögonen att jag fick stänga av den. Och släcka lampan. Så, innan elva låg jag i ett släckt rum med persiennen nere och blundade. Jag sov innan tolvslaget, och vaknade inte ens av fyrverkerierna.

Oh my. Så sorgligt.


Kommentarer
Josefina

hahahahaha gud jag älskar din galghumor!



absolut! vill ses! tack för senast :D



Puss!

2009-07-18 @ 13:38:29
URL: http://finas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0