Tävä

Oh maj gaad. Jag har blivit en sån som tittar i tv-tablån, noterar, och sedan sätter mig framför tv:n- på klockslaget - när ett program börjar och tittar på det. Tills det tar slut. Då reser jag på mig, går fram till tv:n och stänger av den. Inget slökollande, inget zappande. No nothing. Intressant att inse att man börjar bli gammal tant.

Idag har jag blött ner mitt nattygsbord två gånger. Första gången rev jag ner ett vattenglas med fötterna - så blir det när man ligger med fötterna vid huvudändan. Och viftar med fötterna? Andra gången så blåste blomkrukan på fönsterbrädet ner. Jord, vatten, blomblad var överallt.

Nu ska jag titta på Sex and the cityfilmen. För hundrade gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0