Playlist

Det "dumma" med att ha en alldeles ny iPod är att alla låtar är borta. Eller de finns ju kvar på min gamla, men man kan ju inte lägga över de låtarna i biblioteket. Eller? Nej, har provat. Hur störigt är inte det? Flera tusen låtar, alltså mååånga skivor. Och det var länge sedan jag satt och la in skivor i poddsie. Gjorde det för några veckor sen, och det tar sån tid! Irriterande.

Jag vill ha bra låtar i den. Massor. Och bara bra låtar, inga som jag inte vill lyssna på. Inget sorgligt (där rök ju alla Kents skivor). Bara happy happy. Eller jag vet inte. Många låtar i alla fall. Inte typ 50 stycken, som jag har nu. Visserligen lyssnar jag väl på runt 20 stycken av dem. Oj så värdsligt.

Okej, plans for the day. Åka till stallet och tvätta rent hästens alla sår. Alla hästarna som gick på sommarbete blev förgiftade av en viss sorts klöver som växer där, vilket har resulterat i mugg, som sprider sig fort som attan. Men det har blivit bättre på frambenen nu, och jag är nyfiken på att se om gårdagens supergrundliga rengöring givit resultat och det har minskat på bakbenen också. Stackars lilla häst, hon är inte halt av det som några av de andra hästarna är, men det kan inte vara skönt.

Så. Det är for today. Sen hittar jag på en massa. Ska väl packa lite också. 20 kilo får man ha med sig. Ehum. Det ska väl gå. Väl.

Tata!


Hittade en bild på världens sötaste lilla hund. Lilla Ulle.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0