Packad och glad

Ännu en dag i Sofiaville. Pas mal. Jag sitter i åka-till-stallet-kläder, alltså inte ridbyxor, fast det borde jag förresten ha på mig. Good idea. Det är ju ganska normal stallklädsel. Istället har jag på mig shorts och grejer. Men ridbyxor, det har man ju i stallet!

I alla fall. Har inte packat en pinal till Frankrike. Troppan. Men jag vet inte ens vilken väska jag ska ha! Borde ha en jättetrunk. Nu har jag bara minimala väskor att välja bland. Måste jag åka och köpa en väska nu? Hm, kan bli panik på den här, så slutar det med att jag kånkar runt på en massa konsumpåsar. Får tejpa ihop dem bara.

Ystra Syster ringde och funderade att åka från Helsingborg till Falsterbo. Och från Falsterbo bara hem och packa om till St Tropez liksom. Igår var hon i Båstad. Borde hon inte ta en sväng förbi Visby när hon redan är i brat-tagen? Nej, jag är bara grinig för att jag sitter hemma som en jäkla mupp.

Och min jacka vill ju aldrig hitta hem till mig, fast jag vet vem som har den. Uh.

Och idag är det fredag! Wei. Hahahaha inte. Har inte en plan överhuvudtaget. Fast det skulle jag ändå inte orka. Puh. Trött.

Adjöken adjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0