Packa sig lite.

Jaha så här dagen innan Fränkrikä. Jag har nu slängt ner 200 toppar och massa klänningar i resväskan (fast det är helt fel, jag slänger väl för guds skull inte ner sakerna i resväskan, då skulle inget få plats). Och en del tunikor. Shorts, kjol. Skor. Underkläder. Väskor. Bikinis. Och då har vi inte glömt neccessären. Två små proppfulla påsar med smycken. Alla laddningsgrejer till alla prylar. Eller okej, till mobilen, iPoden och kameran. Men ändå.

Målat naglar är också avklarat. Fula fötter har jag men jag ORKAR inte fixa. Så, klockan 4 i natt åker vi hemifrån. Mysigt. Jag måste alltså gå upp klockan typ 3. Vilket innebär att jag typ borde gå och lägga mig nu. Blir nog bara tre timmars sömn i natt. 

SÄMÄSTÄR! Så förbaskat skönt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0