Change the world the way I see it.

Nu har jag landat lite och är faktiskt lite glad att vara hemma igen. Jag har klappat hästen och umgåtts med vännerna i stallet. Packat upp. Kramat sanden i min strandväska (min lilla Longchamp, hur smart får man vara?), tvättat bort champagnen ur kläderna.

Men nu vet man ju vad som pågår på andra ställen. Och då får man ju fler referenspunkter vilket aldrig kan vara fel, non? Men till och med att spruta champagne kväll efter annan måste ju bli tråkigt. Om inte annat blir man spritfet och äcklig. Fast, sprutar man bara ut skumpan utan att dricka den blir det ju inte så, förstås.

Imorgon väntar the true reality - jobbet. Så nästa gång jag blir utskälld av en kund ska jag släppa ner en ridå för mina ögon och resa tillbaka till Nikki beach i solen, musiken. Höra havet och känna dofterna. Mitt nya happy place, typ.

Tack och godnatt!


Min båt?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0