Carrément!

Hoho jaja. Kära lilla Saint Tropez går ju inte att sammanfatta. Nikki beach, VIP room, Le cave du roy. Enorma yachter, enorma solglasögon, enorma bröst. Oerhörda mängder av snygga människor.
Eller jo, sammanfattningen lyder: glädje, lättja, sol, party, rosé. Höga klackar och vackra klänningar. Hermès Birkins överallt.

Bli stannad på gatan för att bli fotad. Möta och bli nerifrån-och-upp-tittad på av Roberto Cavalli. Modeller, artister. St Trop lämnar mig med så mycket att jag måste tillbaka för att nypa mig i armen.


Alltså, fullständig lättja är att
: ligga i eftermiddagssolen på en vit bädd på Nikki beach och dricka iskall rosé ur enorma flaskor. Rätt och slätt i fem timmar. Släntra till poolen och doppa sig. Luta sig tillbaka mot de stora kuddarna och bara dåsa. I väldigt trevligt sällskap. Lite mer rosé. Extrembra musik. Champagnekrig (mon dieu så klyschigt, men jag älskar det). 

Haha, jag låter som om jag skulle gifta mig med stället. Men jag kan typ det. För det är oh la la så härligt.

Inatt sov jag en och en halv timme. Jag tror det är dags att somna om nu.


Nikki



Byblos




Härliga kläder


Kommentarer
Lucas

:>

2009-07-31 @ 03:07:15
URL: http://lucasbejvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0