Vecka

Idag i stallet fick jag rida Red, E:s häst, och sen fick jag också hoppa upp på Fayette som Ystra Syster skulle rida men eftersom att Fayette var bynglig så red jag henne efter jag ridit Red. Krånglig mening. Red gick väldigt bra, han var lite mucho macho för det var andra hästar i ridhuset men det gick bra ändå. Fayette var pigg som en lärka och ville gå mera uppåt än framåt. Sen när hon hela tiden i galoppen bröt av till trav så pickade jag till henne med spöt och då gjorde hon världens bocksprång. Så det kan gå. Jag höll mig kvar till publikens jubel.

Så jag tillbringade hela eftermiddagen och början av kvällen i stallet. Mysigt. Borde ha pluggat men det är ganska mycket trevligare att... inte göra det. Jag har ställt klockan på nio (wööuuw) imorgon så ska jag läsa tills jag ska åka till schkolan. Har seminarium mellan 16 och 18. Skön tid. Jag är gärna hemma typ klockan hundra.

Annars den här veckan så har jag skola måndag, tisdag och fredag. Jag har för mig att jag har bokat in annat också... Ska försöka få till en promenaddejt med N och hennes söta lilla unge och hund. Läsa så mycket som möjligt och jobba med uppsatsen. Vanligt svenneliv. Vara i stallet. Jävla roligt. Eller jo alltsååå meeneee... Äh.


Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0