Il n'y a pas des déjuners gratuits

Vad märkligt att prata med någon från "förr" (nu är det ju inte så lång tid sen), man förväntar sig inte just den rösten till sitt sammanhang, som man har här. I kalla Sverige. Inte i kvällsvarma Bordeaux, vid floden med rosé.

Nu ska jag bestämma datum för att aller à Paris. Det är ju konstigt att alla biljetter inte kostar gratis? Jag menar, JAG vill ju åka? Varför betalar ingen annan för mig? Jag skulle skaffat mig en rik älskare i Frankrike som betalar alla mina resor dit. Fast då måste jag ju vara med honom hela tiden. Det verkar ju bundet och tråkigt. Nej, jag får nog pitala själv.

Provred Reds sadel idag på Saga. Det var ju en dröm. Synd att kostnaden är en mardröm (hej pengaprat). Konstigt att inte sadlar heller kostar gratis. C'est pas gratuit, pas du tout. Den jävla spännande följetong (tång?)en om det förbannade sadelköpet fortsätter. To be continued. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0