Tvärtomdagen

Okej, ingenting gick som det riktigt skulle idag. Jag åkte till biblioteket, men först var jag tvungen att handla försvarets läppgrej på apoteket. Sen var jag tvungen att handla lite smink. Sen var jag tvungen att äta lunch. Sen var jag tydligen också tvungen att handla en Odd Mollytunika och ett par byxor.
SEN kunde jag plugga!

I två timmar.

Sen hämtade jag ut min nya mopiili och vevade igång den. Sen åkte vi till stallet. Vad bra det gick att rida Red. Verkligen jättebra. Inte. Alls. Han ville typ ha av mig 99 procent av tiden. Till slut var jag nästan gråtfärdig så hans riktiga matte fick hoppa upp på honom och jag tog mig en svängom med Saga. Min lilla drömpålla.


Sen orkade ingen laga mat så det blev grillen IGEN. Visserligen bara sallader för min del, men ändå. De måste undra vad vi är för karaktärslösa/ryggradslösa typer som aldrig lagar mat själva.


Kommentarer
Hanna

Men nu har jag gjort det! :)

2009-02-20 @ 12:03:48
URL: http://siirala.blogg.se/
Ämmäth

Ämmäth vill att du uppdaterar nu! Han ska nog gästblogga i min blogg nu tror jag!

2009-02-24 @ 14:35:43
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0