J'ai travaillé, donc je suis fatigué

Peppepeeee! Vad segt det var. Vad ont i ryggen jag fick. Vad jag gnäller. Men jag jobbar gladeligen, allt för att inte läsa i Litterär teori och stilistik. Den är ganska mördande, poesipoesiiiii! Shiiiiiit!

Jag är lite omotiverad, det kan jag ju inte vara för min uppsats. Men dä kommär.


Fick veta hundens "riktiga namn" det är *kennelnamnet* Great Friend. Ha. Haha. AHAHAHAHAH! Nej okej han är en fin vän, den lilla valpen. Den där lilla som tar ett skutt upp i min säng whenever han känner för det.



Lilla Bästis


Snart ska jag sova, jag står inte pall längre! Mjau. Nällankatten gör mig sällskap.


Kommentarer
Hanna

Jag ÄÄÄÄÄlskar Dändy!!! Skruttvalpisen! Han kommer att bli en great friend en vacker dag! Oroa dig inte :-P

2009-02-05 @ 09:04:36
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0