Jag vill ha en ko!

JA jag bor på landet! Och fan vad nice det ÄHÄÄR (okej inte helt)! Men ikväll gick jag och mamma en promenad med hunden ner och hälsade på (inte våra) kor. Det har precis fötts en liten kalv. Kaahaaalv! Vissa får sko-cravings, jag får ko-cravings.
Sen blev jag kompis med en kotjej (ganska uppenbart med tjejbiten..) som var så göhöllig.
Jag blir typ fyra år igen. I wish att jag var fyra år igen och kunde göra om allt, så jag kunde bli koskötare. För hon var så söt! Jag fick klia och klappa och hon slickade på min hand och jag fick en puss på kinden också! Aldrig har en puss varit så gullig (det börjar låta pervo, jag vet). Men jag älskar kor. Fan vad jag älskar kor.

Jag ska ha kor när jag blir stor. Typ två, eller fyra. Så ska jag rykta dem och klappa på dem. De ska bo i ett stall med boxar. Hästarna får också bo där (fast lukten är ju sådär). Så ska de gå i hagen tillsammans och åååå. Jag vill. Ärligt alltså. Jag ska typ börja jobba med kor.



För jag älskar kor.



Kommentarer
Hanna

Ja vill ha Bää!

2009-02-16 @ 23:12:49
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0