Det rullar igen

Eller klapprar! Jag tycker att det känns förjävla bra att sitta på fina hästen igen. Vad fin hon var! Mjuk och framåt, inget jävla haltande! Tack gud. Nu gäller det att ta det lugnt så inte leden blir inflammerad igen.

Imorgon måste jag fixa, måste hämta ut le manteau från kemtvätten, sen måste jag plugga eftersom att det inte blev någonting idag, måste försöka få till några timmar nu ikväll. Har kommit på ett tänkbart uppsatsämne (men har jag ett roligt liv.........?)!

Imorgon tänkte jag att jag ska försöka hitta någonting att ha på mig på lördag, det var för länge sen jag köpte något roligt. Bara tråkigt.

Dagens stora tanke går till kära Hanna. Hon kommer att fixa det galant!!!



Kommentarer
Hanna

mui mui min lilla flicka! i love you!

2009-02-06 @ 12:40:04
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0