Yearbook of 2009

Sådärja! Summerar fint.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag skrev klart min (jäkla) kandidatuppsats!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga... på nyårsafton hade jag migrän och somnade klockan tio! Helt sanslöst. Sanslöst tråkigt, alltså.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njä, inga nära vänner.
4. Dog någon som stod dig nära? Två fina familjemedlemmar, kära farmor och vackra Nelliekissen.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike och Schweiz.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Framgång? Nää.. Men tro, kanske.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Snarare vilka. Men nja. Den 12e april, då jag tävlade med fina Saga för första gången!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade av att avsluta min uppsats!
9. Största misstaget? För många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Värsta influensan i januari! Kanske hade jag svininfluensan redan då! Första dokumenterade fallet! Inte för att jag har varit i Mexiko dock...
11. Bästa köpet? Hm... Ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Säkert vin eller nåt. Nej, men... förmodligen kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, dels uppsatsen (jäkla tjat om den) och att min fina Ystra Syster bjuckade på så mycket fint: en resa. Första tävlingen med hästen. Mycket som gjorde mig glad: sola i trädgården, sova på verandan.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Förmodligen Guettas "Sexy bitch", Black Eyed Peas "I gotta feeling", Beyoncé's "Broken-hearted girl" och "Single ladies". Och Lady Gaga!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Åh, tyvärr ledsnare. Det har varit ett tungt år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit ärligare och snällare mot mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Litat på de jag inte känner.
18. Hur tillbringar du julen? Avec la famille!
19. Blev du kär i år? Hahaha! Kärlek you said, huh? Löjligt.
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl och tyvärr Jordan, rättsläkare. Ohjälpligt fast.
21. Bästa boken du läste i år? Så många, så många. Jag har läst hysteriskt mycket. Twilightböckerna var självklart fängslande, även Stephenie Meyers bok: Genom dina ögon. Nesser är trevlig. Connelly likaså.
22. Största musikaliska upptäckten? iPod? Nej jag vet inte, ingen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Den finaste uppvaktningen någonsin och Miss Dior.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag fick allt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fick presenter på morgonen, åkte till stallet och red, åt middag och tårta med familjen! För första gången på länge ordnade jag inget kalas för mig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Självinsikt?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Från... lite bohemisk med tunikor till mer stilren hahaha. Fan vad töntigt. Min stil är kläder. Typ!
29. Vad fick dig att må bra? Stranden i Saint Tropez. Goda vänner och goda drinkar. Fina dagar i stallet.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ååå! Det var länge sedan jag hade en kändiscrush som jag hade på Robert Pattinson haha! Jag och jordens övriga 6 miljarder invånare. Tjejerna ville ha honom, killarna ville vara som honom.
31. Vem saknade du? De jag förlorade.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nya människorna? Alltså bebisarna? Jag har inte träffat så många bebisar det här året... Tack och lov. Hehe. Nä, men alla sköna människor som korsat min väg. Min handledare (japp, uppsatsen IGEN) Per, han har hjälpt mig så mycket med största vänlighet, kunskap och humor.


Yearbook photo! Yah!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0