Please remain seated until the seatbelt sign is switched off.

Shoot! När jag skrev sista inlägget kunde jag inte sova alls. Jag var helt uppskruvad, inte över att jag ville åka någonstans, utan för allt. Jag var helt klarvaken! Vid halv ett stängde jag av tvn och släckte. Sen väntade jag. Och väntade. Och stirrade upp mig över allehanda ting. Typ varför jag beställde en nyårsklänning med glitter och rosetter. Hur ofta annars har jag på mig glitter och rosetter? Kan ju ha den i stallet, om den nu måste bli använd.
Sen tände jag lampan igen och läste en Dennis Lehane-bok. Den gjorde inte jobbet så jag bytte till Albert Camus "L'Étranger", den hjälpte lite.
Släckte lampan igen.

Tände den.

Slog på tvn.

Stängde av.

Släckte lampan.

Somnade till slut.

Men nu är jag i alla fall trött på riktigt. Jag har jobbat igår och idag. Igår åkte jag och Yster hem till Lina och åt en jättegod hemmagjord pizza och svullade med godis och chips. Jag fick hicka av all mat...

Så idag var det full rulle igen, på't igen ba! Så kom jag hem och gjorde mat till mig och tittade på tv. Sen rastning av den söta hunden och lekte med honom i slottsparken. Nu sitter jag här och har precis pratat med kära far, och snart ska jag gå och lägga mig, tänkte läsa lite i "Deluxe", en mysig bok om överklassen på Upper East Side, just the way I like it!

Så, natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0