Packa pappas kappsäck!!!

GAHHHH! Jag fick panik precis!! Uhuuuuuuuuuu!!! Buuuuuuuuuuuuuuuuh! Okej, till saken. Jag läste igenom gamla inlägg från april-maj-juni-juli 2008 då jag var i Frankrike! Jag måste tillbaka! Eller inte just DIT, men ut, utomlands, leva loppan, få loppor! Okej inte loppor. Men jag måste bort! Bortbortbort! Det här är ju för sjuttsingen ohållbart. Leva som en okysst änkling (intressant ekvation) hemma med mamma. Vi liksom planerar Idolkvällar. Det funkar bara inte.

Ja jösses. Vad kan man göra? VAD kan man göra? Vad KAN man göra? Vad kan MAN göra? Vad kan man GÖRA? Ja, alla fattar. Jag fick damp precis. Alla bokstavssjukdomar there is. Jag måste bort. Jobba? Plugga? Checka in hos en riking? Nånting! Jag passar inga barn, de uppskattar nog inte vindrickande mitt på dagen, vilket är precis vad jag tänkte ägna mig åt! Inte. Men barn är krävande. Ååå jag kan jobba på ett café eller nåt. Fraaaankrike... Paris, Bordeaux (men faktiskt!), Nice (kanskekanske), typ Marseille, Provence.. Vad som! Lyon. Lyon är inte dumt! Nej, jag tar tag i det här imorgon! Pron---to!


Shit nu blev jag alldeles uppskruvad, jag måste sova nu, jag ska ju jobba imorgon! Jaja natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0