J'ai recu une lettre

Nej det har jag inte. De enda brev jag får är från tele2, CSN och typ... lönespecifikationer. Och ibland nån studenttidning. Men egentligen mestadels räkningar av olika slag. Det är ju nedslående. Bästa bot mot det är att beställa hem saker! Man vet aldrig vad som dimper ner.

Min födelsedag var fantastisk! Fina presenter, fina fina! Bara saker jag inte behöver men VILL HA! I don't want something I need, I want something I want (Love actually). Precis så. Diorparfym, Calvin Klein, Peak Performance, Mavala och Aussie. Och ett gosedjur. En åsna som spelar en somna-in-melodi. Precis min melodi på presenter! TACK min fina fämily! Och Erik.


Just nu värker min rygg obeskrivligt mycket. Jag känner mig som en gammaldags Shetlandsponny som arbetade i gruvorna. Drar och sliter. Drar och sliter. Chefen frågade om jag ville jobba imorgon, och när hon noterade min tvekan slängde hon in en massage också. Taget. En massage av Massage Kvinnan, inte av chefen själv. Jag ser både fram emot massagen likväl som jag bävar inför den. Min rygg har snott sig ett varv känns det som, och det lär inte bli roligt när hon ska dra tillbaka den. Shite!


Ja och så vädret då. Fantastiskt! Jag gillar't. Det var lite ovant först och jag surade, men sen erkände jag att det var supermysigt! Månens sken är så starkt! Jag trycker på "gilla"-knappen.


Nu ska jag duscha, sen krypa ner i mon lit och läsa lite, lite ELLE och lite Elizabeth George. Titta på TV och sen somna. Flera nätter i rad har jag somnat med TV:n på, det är så jobbigt att vakna vid tre och inte fatta nånting. I natt var det dessutom serien "Popular" på, och jag ville egentligen vara vaken och titta. Men jag insåg att till och med jag har begränsningar.


Säså, dusch!

Bellakatt födelsedagsmyste med mig i måndags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0