Dag 4

Sjukfesten träder in på dag fyra. I fyra dagar har jag legat fastspikad i sängen med ett enda mål: att bli frisk till imorgon, lördag. Det går framåt, men det går segt. Jag tror inte att jag är helt frisk imorgon. Jävlar! Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag får gömma mig på lagret hela dagen. Eller krypa till korset och sjukskriva mig.

Det blir till att ligga kvar här och sova hela dagen. Vad kul! Särskilt när jag är tillräckligt pigg för att bli rastlööös. Nåååja. Får duscha och piggna till. Lite (hinkvis) med hehe öl var jag på väg att skriva. TE såklart. Och honung. Öl kanske också hjälper? Tror mer på whisky då.

Men mina muskler typ tillbakavecklas när jag ligger här. Jobbigt att gå upp och nerför trappan. Den viktiga länken till KÖKET. Snart får vi installera en pensionärshiss.


Ja. Jo. Men dåså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0