Bakning och uppsats!

Nu har jag krypit in till mig själv igen en stund, jag behövde vila lite. Konstig förkylning jag har, jag blir liksom lite vimmelkantig ibland. Undrar om det brukar vara så? I alla fall är jag hundra gånger bättre nu.

Vi hade en riktigt mysig eftermiddag här i huset. Mamma bakade lussebullar och saffranslängd och jag drack äppelglögg (den prisbelönta, från Äppelfabriken!) och åt mandlar och russin. Sen slank det ner en och annan lussebulle också! Medan mami bakade gick jag igenom min uppsats och ändrade enligt min lärares anvisningar. Tre timmar tog det, jag jobbade i ett sträck. Puh! Och nu ska jag bara kolla upp en sida och skriva in i en referens, plus att gå igenom den en gång TILL, sen får den räknas som helt klar. Kanske ska lägga in lite bilder på mig själv, för att underlätta liksom? Lite lättklädda bilder kanske fungerar ännu bättre? Förutsatt att det är en kille som ska opponera på den... Kan bli stelt om det är en tjej. Kan visserligen bli stelt i alla fall. Nej usch, det här var bara konstigt. Mitt namn räcker gott och väl på den där uppsatsen. Knappt att jag vill ha det!

Nu ska jag ner igen i saffransdoftande köket och hacka ihop en liten sallad! Sedan väntar middag framför idol (hihi)!

Toodels!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0