Ytterligare en tisdag

Nu ska vi se här... antal skrivna ord på uppsatsen idag: noll. 0. Intet. Jag har inte ens satt i usb-minnet i datorn (där mästerverket numera förvaras. Förra datorkraschen satte för djupa spår i mitt gamla hjärta). Det är skandal. Det är underbart! Nej, det är inte underbart, det eldar egentligen bara på den där lågan som ligger och ruvar i baken som snart bränner vid mitt baconfläsk.

Men istället för att trasa sönder min själ med uppsatsen har jag vårdat den med tama sällskapsdjur. Jag åkte till stallet på morgonen och red (det är förmodligen en mänsklig rättighet att få galoppera på ängar) och kom hem och sov en liten sväng, sedan åkte jag och mamman till stallet igen. Hänga med hästar, liksom.

Jag ska i alla fall maila min handledare för att berätta att jag inte behöver mötet imorgon. Jag undrar vem jag lurar?



Och så djävulskt sugen på godis.


Kommentarer
Lovisa

Hur lång ska den där uppsatsen vara egentligen?

snackar vi a hundred pages? : O



// Leffet

2009-04-22 @ 10:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0