Varje gång jag ser dig...

...gamla usb-minne med uppsatsen önskar jag att du bara försvann. Eller kanske inte riktigt. Men jag vill typ att något hemskt ska hända så att alla tycker synd om mig och jag får godkänt på en uppsats jag aldrig lämnat in.

Men det måste ju bara vara sjuka människor som tänker så? Alltså. Jag vill bara att den ska vara inlämnad och klar och godkänd. Det här har varit min värsta termin hittills. Sen ska det skrivas på franska också, jag återkommer med värst-hittills då.

Jaja. Idag har varit en dålig pluggdag, men desto bättre själsdag! Jag följde med mamma när hon skulle till naprapaten, så jag gick och tog en kaffe i solen på Troxhönan, läste L'Étranger och pratade med Daníel från Island som är i Paris. Efter det åkte vi vidare för att jag skulle göra en synundersökning. Det visade sig att jag fortfarande ser som en hök! Jag kunde rabbla bokstäverna på den näst sista raden utan problem, och det var tydligen överkurs! Skönt. Eller synd, med tanke på att jag älskar glasögon. Det blev inga den här gången, dock.

Seeen åkte jag och mamman till marinan för lunch, jag bjöd henne och det var väldigt gott. Efter lunchen tog vi en kopp kaffe i solen utomhus, vid vattnet.

Seeeen åkte vi till stallet och jag red över till Hannas ridbana för att hoppa lite, och det gick verkligen hur bra som helst! Jag litade mer på att Saga fixar hindren utan min hjälp, hon är mycket bättre på det än jag, så det blev en studs, en trekombination och ett hinder på diagonalen. Saga tände till och var väldigt glad att få hoppa igen, hon blir verkligen lösgjord av det, man borde hoppa någonting varje dag. Måste bli bättre på det.

Jaha, kvällen går i pluggarinte-anda. Ska se om jag kan göra någonting åt det. Blev glad över att se hur fin dag jag har haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0