Uppsats schmuppsats

Ja du Lovisa. Uppsatsen får gärna bara vara 20 sidor lång. Intressant, eller hur? Att man gör någonting så relativt enkelt så jävla svårt. Men jag gör ju så. Därför fick matte B-kursen inte finnas med i min meritlista. Jag ville ändå inte ha den.

Igår sa jag att det var en mänsklig rättighet att få galoppera i det fria. Idag låter det inte riktigt likadant från mig I tell you. Idag låter det mest "aaaoouuu" varje gång jag reser på mig eller går. Jag har nämligen träningsvärk. En ordentlig sådan. I HELA ryggen. Aouu... Först blev jag förnärmad av mina klena ryggmuskler som inte klarar av lite tjoho, men sen tänkte jag lite till. Att stå i samma position, lätt sits, i närmare en halvtimme och svettas ihjäl kanske är lite krävande. Men, fan, jag som tränar varje dag? Eller liksom anstränger mig varje dag, minst en timme?

Men okej, töntrygg, du vann den här ronden men vi får se vid nästa.

Jaha. Nu ligger uppsatsskrivande på schemat. Jag måste göra det. Sen blir det åka till stallet och gå en promenad med gräsätaren. Var där och släppte ut och mockade alla boxar i morse och lunchfodrade. Gissa hur mycket min rygg älskade att bära omkring på höbalar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0