Tre gånger!

Phaueew! Nu har jag städat ååå så intressant! Så spännande!

Nej  men nu sitter jag och ska fortsätta med uppsatsen, krävdes två timmar städning innan jag fixade att börja. Jag har "Rent hus" i tankarna hela tiden och måste liksom få bort bort bort allting som är dammigt och inte luktar rengöringsmedel.
Så jag städade (men tredje gången jag nämner det) och nu skar jag upp lite grapefrukt, äpple och melon och äter. Tillsammans med en stor kopp svart kaffe. Om ja la till lite ren vodka på det så skulle det vara jackpott för min magkatarr! Men ska jag äta godis hela tiden varje dag? Dä går ju intä.

Och bullarna fick fången som var här och bytte till sommardäck på stallbilen. Ja, asch, sånt gör jag, umgås med grannarna liksom. Skön grannsämja. Ska man kalla in alla till möte efter att man har haft inbrott eller ska man ge alla varsin telefon så de kan ringa sina vänner som troligen gjorde inbrottet? Hmm... Vi tar det om det händer.

Nåja. Nu har jag magknip! Så härligt!


Kommentarer
Hanna

Okej då, du vann... för den här gången! :P

2009-04-19 @ 00:06:34
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0