Tillbaka till verkligheten

Idag har jag möte med min handledare klockan 14. Det innebär att jag måste klä på mig vanliga kläder, vilket i sin tur innebär alla kläder som inte är ridkläder eller hemmamyskläder. Konstigt. Känns tight och jobbigt!

Jag tycker om att gå upp tidigt och åka till stallet och hålla på där. Sen hem och luncha och sen fixa med uppsatsen. Att jag faktiskt går på universitetet känns ganska avlägset. Men det är trevligt att ibland klä sig snyggt och sminka sig och åka iväg! Fast det är tråkigt att inte åka till hästen.

Igår var Sagas förra ägarinna här och hälsade på! Vi hade väldigt trevligt och grillade starka korvar och åt ute (det blåste typ 27 m/sekund, skönt.). Sen åkte vi till stallet och hon fick rida, och det såg riktigt trevligt ut! Saga jobbade på och var fin. Maria ville aldrig sluta rida :) Bra betyg det, och även bra orkat! Det är kul med henne, det känns som om vi känt varandra länge!

Nu ska jag fippla lite med min uppsats och sen packa mig iväg!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0