Sven Svensson

Har tränat idag inför tävlingen. En skojig sak som kom häromdagen är en inflammation i min högra arm. Jag fattar inte vart den riktigt sitter, det är i övre delen och i handleden, det värker extremt mycket. Som ett resultat av detta orkade jag inte riktigt hålla i tyglarna (orkade inte lägga på sadel eller träns, heller) och lilla hästen tyckte om det. Så det blir väldans mjuk hand på söndag. Jaja. Bra gick det i alla fall.

Jag satt nu och tittade på startlistorna för tävlingen. Roande nog ser jag ut att vara den enda med utländskt efternamn. Okej, det finns väl någon med typ tyskt, men det är inte lika utländskt som mitt! Det är "Holm", "Orre", "Wolmestam", "Widner" och "Bejerskog". Happ. Och så juggen. Haha! Jag hoppas att de får problem att uttala mitt efternamn, det är alltid lika spännande som roligt. Publiken kommer att titta på varann i förvåning och undra om en människa verkligen kan heta så?

Allright, nu återgår jag till pluggeriet och har roligt (äckligt äppelkindat, I know)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0