Something bad happend

Hehe. Hehehe. Ehe buääääh.

Sådär. Det händer så dumma saker. Typ som att just det avsnitt ur en uppsats som jag ska kolla i är borta. Det är ett glapp mellan sidan 43 och 64. Pre-cis de sidor jag vill ha, 46 - 56. Borta! Jaja tänker jag.


Och välter ut ett fullt ölglas med saft ut på golvet. Över min väska, över min pyjamas (tur att jag är så städad av mig att den ligger på GOLVET), över papper och kalendrar. Men över golvet, obehandlat och uppruggat, det sväljer varenda liten fläck det får. Fast nu var det ju ingen fläck, det var ett hav. Ett hav av Fun light Cassis noir. Yey. Städdags, typ.


Undrar om datorn inte ska krascha snart? Ska inte min högerarm trilla av också? Come on, God, this is your best shot? Bring it on!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0