Samma shit, different day

Idag åkte vi till stallet i vanlig ordning. Vi var väl där vid niotiden. Sen gjorde jag hela stallet, dvs jag mockade, fyllde på spån, gjorde höpåsar, slängde ner höbalar, fyllde på vatten i hinkarna och sopade stallgången. Det gick ganska fort faktiskt. Efter det fikade vi och mamma åkte och hämtade pizza...

Bah allt känns så meningslöst. Det är så tomt i huset och jag ser katter i alla hörn. Jag vill verkligen inte vara hemma. Jag vill inte hitta på någonting, det orkar jag inte, men jag vill bara inte vara här. Där lilla katten Nellie ska vara. Jag saknar henne så.
Jag vill inte att hon ska ligga begravd vid syrénbuskarna i trädgården, kall och utan att andas. Hon ska vara i min säng, varm och kurrandes. Slicka på min kind med sin sträva tunga. Sova raklång. Leka med stora hunden.

Varför är hon inte här för.


Kommentarer
Hanna

Ska du säga om att uppdatera... BOO!

2009-04-16 @ 22:52:18
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0