Pretto

Jag kan inte sluta vakna klockan åtta. Inte klockan sex heller för den delen (alltså vilken del är det man pratar om här?), men då har jag vett att somna om. Det börjar bli löjligt.

Jag kommer ihåg en gång när jag och pappa satt och pratade och vi kom in på väckarklockor och uppstigningstider på morgonen. Han sa att han aldrig behöver ställa klockan, han vaknade ändå. Jag tyckte att det var skandaaal! Jag förstod bara inte hur det gick till, alltså man sover väl hela dagen om man får?

Men nä, nä. Nu stigs det upp i arla stund och jag har typ börjat fundera på att laga frukost till familjen. Okej nej, inte riktigt. Men jag sätter på kaffe till de andra i alla fall.

Nackdelen med detta är att jag blir lite småtrött redan vid ett-tiden, så då måste jag sova middag. Kanske ska vila lite redan nu. Har varit en tuff morgon, jag kom på att jag inte hade någon aning om var vår nummerlapp till hästen är. Ehh..

Glad påsk också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0