Jösses

Ja, men jösses vad trött jag är. Över en och en halv timmes lektion idag. PUH! Jag är Döden Dö just nu. Jag red och red och red och red, ibland ville jag hänga mig i ridhustaket för att jag var så kass. Hästaflickan försökte så duktigt och var så fin! Får se om det blir tävling, jag är lite jobbig eftersom jag tänker att om det inte blir perfekt får det inte bli alls. Jag vet, sund inställning. Geh.

Sushi till middag, fruktsallad till efterrätt (mycket viktigt att notera). Väldigt gott. Och så väldigt trött. Jag borde leta fram mitt gröna kort, lära in dressyrprogrammen, skriva min uppsats (kommer inte att hinna bli klar med den, orkar inte ens tänka på det), och tvätta. Tvättberget haha förresten. Alltså det bara stiger. Jag tvättar inte! Jag orkar inte! Allting som kräver ett större projekt orkar jag bara inte med. Förutom ridningen.

Nu ska jag hålla mig vaken tills det är Medium, sen sooover jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0