Fylla igen

Klockan sju vaknade jag! Som vanligt alltså! Yey! Fast den här gången av att hunden ylade.

Han har lagt till sig med en ful ovana att äta upp kattens mat. Jag kan nog inte beskriva hur arg jag blir när han gör det. Och snart kommer vreden att sippra ut med en vidrig stank någonstans där den inte hör hemma, för på hunden kan jag ju inte ta ut den. Hederlig och konsekvent uppfostran. När man bara vill slänga något (typ hunden) i väggen och skrika. Nåväl. Kontrollerande av känslor. Så fint.

(Andas uuut)

Dagen bjuder vackert på studerande och skrivande av den eviga uppsatsen. Sedan däckbyte och stallåkande.

Ny klänning/tunika i en underbar persikofärg inhandlades igår. Jag vill typ ha på mig den i stallet. Eller bara hemma, kanske när jag byter däck? Bara för att få ha på mig den. Det är ett bra betyg. Vi får väl se när jag tröttnar och tycker att den är ful.

Nu ska naglarna målas i bjärta kulörer och sedan i med usb-minnet (som jag sparar på varannan minut) och knatter knatter knatter på ovan nämnda uppsats!

Tjingtjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0