Den långa dagen

Idag har varit en riktigt lång dag! Jag sov nästan ingenting i natt, vred bara runt och vid halv sex gav jag upp och vek ut hovarna igen. Ingen idé att ligga somnlös. Saknar min lilla kissekatt så fruktansvärt mycket. Man får stänga av.

Tävligen gick superbra! Alltså vi gick in, red igenom programmet utan några missar och fick fina poäng i första klassen, och lite sämre i andra. Det har ju mycket också att göra med vilken domare det är. Jag är så nöjd, fina Saga var så vacker och jag red okej. Phew! Äntligen över, nu kan jag andas ut lite igen!

Jag vill ha tillbaka Nellie.


Vi på framridningen, spända!


Jag toknöjd efter första ritten.




Inför andra ritten


Jag och kära mor!

Nu viker jag in hovarna igen, morgonfodring och utsläpp imorogn klockan sju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0