Aint no sunshine when...man ska plugga

Oooo la la quel temps, quel temps!! Vilket vacker väijder! Men icke skall jag ta del av det idag. Jag ska sitta och skriva på min uppsats. Jag mjukstartar lite.

Jag mailade min handledare - fel, jag mailbombade honom - i förrgår för att få lite synpunkter på min undersökning hittills liksom. Han har inte svarat. Alternativ ett är att han trillade ut genom fönstret för att det var så bra. Alternativ två är att han trillade ut genom fönstret för att det var så dåligt. Eller så har han bara haft fullt upp!

Tävlingen närmar sig. Jag vet inte vad jag tycker om det... Lite nervöst. Men sen insåg jag att man om man stryker sig måste betala in anmälningsavgiften i alla fall, och då kan jag ju lika gärna åka dit. Jisses.

Nej men nu ska bara nagellacket torka så kör jag igång!


Mamma och Saga på ridbanan häromdagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0